Monday, May 18, 2009

ni my math project...di sbb kn minor aku math so aku kne la bermaen2 ngn angka...nasib jd kamera man bkn cita2 aku..klo x mest aku xpndai mengira sampai sekarang...yela mane x nye..ble jd kamera man asyik2 oke 1..2..3...senyuummmm....1..2..3..say cheeesseeeee....mne p nye 4..5..6..7..8..........lps angka 3.hahaha.....berbalik pd asgmnt aku ni..my partner for diz math project is paih..mula2 aku tnye dia.."boh gane kite ni...nak wak gapo projek math kito nih.mu ado ideo...."...ore klate...dan pk pnye pk...partner aku ni suka sgt tgk Formula 1.maka aku pn syor kan wat sperti di ats tu....wat pnye wat terhasil lah.....aku xminat sgt tgk kete formula 1 ni...lg bgus aku tgk kete sorong atuk aku...ade hasil gak..bleh angkut manggis,rambutan,durian,cempedak....angkut org pn bleh....haha..so kpd plajar2 jom kte bjlr melalui interactive learning nie....creativiti dr ckgu khairul iaitu aku n my partner ckgu paih

0 comments: