Sunday, July 5, 2009

Kawin....nanti kot....

Salam ukhwah.....harini aku da dpt sijil pra perkahwinan....mksdnya 2 hr (4-5 Julai 09) aku g kursus kawin....so aku da bley kawen...cuma tunggu Khairul Hafiz dpt sijil kursusnya jd kmi bley la langsungkan.....tp....wt ms skang...kmi hanya fokus utk menamatkan pengajian kmi kt IPGM sj.....lps dpt sijil kursus kwin...da next target adlh sijil degree kmi plk ler kan...psti...bru sijil nikah...InsyaAllah....
Next year kmi nk BERNIKAH...cewah...angan-angan punyalah tinggi...doa-doakan kmi berdua ya....sbnrnya aku nk critakan ttg ptemuan kmi dn perjalanan hidup kmi sblm smpai ke thp ni...tp aku kna tanya pendpt Khairul Hafiz dulu....(skang die tak sihat...nk demam katanya)....Ops...aku nk g solat isyak dulu ya.....jap lg nk tgk MENTOR....Vote for BLACK!!!!esk aku nk g praktikum FASA III......HeadTeacHer...I'M BACK!!!!

0 comments: