Monday, July 6, 2009

nURuL EmMA+bULAn=bESdAy gURL....23 tOdAy...lets sing da song....


slamat hari jadi...
slamat hari jadi...
slamat hari jadiiiii syg
slamat hari jadiiiii....

versi inggeris

hepi besday to u...
hepi besday to u...
hepi besday to syg....
hepi besday to uuuuuuu....

versi arab

Sana helwa ya gamiil...
Sana helwa ya gamiil...
Sana helwa ya syg...
Sana helwa ya gamiil...

versi latin

Que los cumplas feliz...
Que los cumplas feliz...
Que los cumplas querida syg...
Que los cumplas feliz...

versi tagalog

maligayang bati...
maligayang bati...
maligayang, maligayang syg...
maligayang bati...


versi germany


Zum Geburtstag viel Glück...
zum Geburtstag viel Glück...
zum Geburtstag, liebe syg....
zum Geburtstag viel Glücccckkk....

versi italian

Tanti auguri a te...
tanti auguri a te...
tanti auguri syg.........
tanti auguri a te......

versi Romanian

Multi ani traesca, multi ani traesca.
La mutli ani...
Cine sa traesca, cine sa traesca.
La mutli ani...
Mihaela syg sa traesca, Mihaela sa traesca...
La mutli ani...

versi france

Joyeux anniversaire...
Joyeux anniversaire...
Joyeux anniversaire syg...
Joyeux anniversaire....

...walau dr tempat y berbeza..xbermakna xbleh celebrate.hehe...so lagu pn dah d nyanyi kan...now blow the candle.... =)


Sayang,
Sepanjang mengenali kamu, aku cukup bahagia..
Setiap butir bicaramu, mendamaikan..
Setiap perlakuanmu menghiburkan..
Setiap apa yang kamu luahkan membuai hati dan perasaan..

Sayang,
Demi tuhan aku mencintaimu..
Demi Tuhan, aku menyayangimu..
Demi Tuhan, aku merindui setiap apa mengenai kamu..
Biarpun bila nanti kamu jauh dariku..

Sayang,
Hidupku hanya ada kamu..
Hatiku hanya ada kamu..
Laluanku hanya terbayang kamu..
Kamu cintaku...

Sayang,
Di hari jadimu...
Aku mengaku..
Hanya kamu yang pasti dalam hati dan kehidupanku..
Hanya kamu yang selalu menjadi kekuatanku..
Tanpa dirimu, aku sepi, aku rindu...

Selamat hari jadi sayang..
Selamat hari lahir...
Semoga kamu selalu diberkati..
Semoga kamu dirahmati..
Aku selalu berada di sisimu..
Menjaga dan menyayangi..
Bukan hanya pada usia ke 23 kamu..
Tapi juga untuk usia-usia kamu yang mendatang..

Semoga cinta terus bersemi
Dan hati bersatu nanti.
Aku mencintaimu..
Sayangku...



0 comments: